Kontakt 2023, 25(4):253-254 | DOI: 10.32725/kont.2023.032
The role of virtual reality in the development strategy of the Medical Simulation Centre: Polish experiencesEditorial
- University of Rzeszów, College of Medical Sciences, Institute of Health Sciences, Department of Nursing and Health Science, Rzeszów, Poland
Vloženo: 9. červen 2023; Revidováno: 29. červen 2023; Přijato: 15. září 2023; Zveřejněno online: 15. září 2023; Zveřejněno: 18. prosinec 2023 Zobrazit citaci
Reference
- Chen FQ, Leng YF, Ge JF, Wang DW, Li Ch, Chen B, Sun ZL (2020). Effectiveness of Virtual Reality in Nursing Education: Meta-Analysis. J Med Internet Res 22(9): e18290. DOI: 10.2196/18290.
Přejít k původnímu zdroji...
Přejít na PubMed...
- Mestre A, Muster M, El Adib AR, Egilsdottir HÖ, Byermoen KR, Padilha M, et al. (2022). The impact of small-group virtual patient simulator training on perceptions of individual learningprocess and curricular integration: a multicentre cohort study of nursing and medical students. BMC Med Educ 2: 375. DOI: 10.1186/s12909-022-03426-3.
Přejít k původnímu zdroji...
Přejít na PubMed...
- Munshi F, Lababidi H, Alyousef S (2015). Low- versus high-fidelity simulations in teaching and assessing. J Taibah Univ Medical Sci 10(1): 12-15. DOI: 10.1016/j.jtumed.2015.01.008.
Přejít k původnímu zdroji...
- Roberts F, Cooper K (2019). Effectiveness of high-fidelity simulation versus low fidelity simulation on practical/clinical skill development in pre-registration physiotherapy students: a systematic review. JBI Database System Rev Implement Rep 17(6): 1229-1255. DOI: 10.11124/JBISRIR-2017-003931.
Přejít k původnímu zdroji...
Přejít na PubMed...
- Saab MM, Hegarty J, Murphy D, Landers M (2021). Incorporating virtual reality in nurse education: A qualitative study of nursing students' perspectives. Nurse Educ Today 105: 105045. DOI: 10.1016/j.nedt.2021.105045.
Přejít k původnímu zdroji...
Přejít na PubMed...
- Watari T, Tokuda Y, Owada M, Onigata K (2020). The Utility of Virtual Patient Simulations for Clinical Reasoning Education. Int J Environ Res Public Health 17(15): 5325. DOI: 10.3390/ijerph17155325.
Přejít k původnímu zdroji...
Přejít na PubMed...
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License (CC BY-NC-ND 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.