Kontakt 2023, 25(4):253-254 | DOI: 10.32725/kont.2023.032

The role of virtual reality in the development strategy of the Medical Simulation Centre: Polish experiencesEditorial

Paweł Więch *, Dariusz Bazaliński
University of Rzeszów, College of Medical Sciences, Institute of Health Sciences, Department of Nursing and Health Science, Rzeszów, Poland

Vloženo: 9. červen 2023; Revidováno: 29. červen 2023; Přijato: 15. září 2023; Zveřejněno online: 15. září 2023; Zveřejněno: 18. prosinec 2023  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Więch P, Bazaliński D. The role of virtual reality in the development strategy of the Medical Simulation Centre: Polish experiences. Kontakt. 2023;25(4):253-254. doi: 10.32725/kont.2023.032.
Stáhnout citaci

Reference

  1. Chen FQ, Leng YF, Ge JF, Wang DW, Li Ch, Chen B, Sun ZL (2020). Effectiveness of Virtual Reality in Nursing Education: Meta-Analysis. J Med Internet Res 22(9): e18290. DOI: 10.2196/18290. Přejít k původnímu zdroji... Přejít na PubMed...
  2. Mestre A, Muster M, El Adib AR, Egilsdottir HÖ, Byermoen KR, Padilha M, et al. (2022). The impact of small-group virtual patient simulator training on perceptions of individual learningprocess and curricular integration: a multicentre cohort study of nursing and medical students. BMC Med Educ 2: 375. DOI: 10.1186/s12909-022-03426-3. Přejít k původnímu zdroji... Přejít na PubMed...
  3. Munshi F, Lababidi H, Alyousef S (2015). Low- versus high-fidelity simulations in teaching and assessing. J Taibah Univ Medical Sci 10(1): 12-15. DOI: 10.1016/j.jtumed.2015.01.008. Přejít k původnímu zdroji...
  4. Roberts F, Cooper K (2019). Effectiveness of high-fidelity simulation versus low fidelity simulation on practical/clinical skill development in pre-registration physiotherapy students: a systematic review. JBI Database System Rev Implement Rep 17(6): 1229-1255. DOI: 10.11124/JBISRIR-2017-003931. Přejít k původnímu zdroji... Přejít na PubMed...
  5. Saab MM, Hegarty J, Murphy D, Landers M (2021). Incorporating virtual reality in nurse education: A qualitative study of nursing students' perspectives. Nurse Educ Today 105: 105045. DOI: 10.1016/j.nedt.2021.105045. Přejít k původnímu zdroji... Přejít na PubMed...
  6. Watari T, Tokuda Y, Owada M, Onigata K (2020). The Utility of Virtual Patient Simulations for Clinical Reasoning Education. Int J Environ Res Public Health 17(15): 5325. DOI: 10.3390/ijerph17155325. Přejít k původnímu zdroji... Přejít na PubMed...

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License (CC BY-NC-ND 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.